+36 (20) 588 6929 balase@senecabeszedstudio.hu

Minőségpolitika, garancia

Üzletpolitikánk
Ügyfeleinknek elsősorban nem tréningeket, hanem a mindennapi életük során használható és az önmegvalósítást elősegítő kommunikációs készséget adunk. Vállalkozásunk sikerét ezért ügyfeleink elégedettségében látjuk. Ez pedig nem más, mint az Ön céljainak megvalósulása.

A Seneca Alapítvány céljai

  • Célunk, hogy tevékenységünkkel megfeleljünk ügyfeleink, és üzleti partnereink mindenkori elvárásainak.
  • Célunk, hogy a piacon egyedülálló szolgáltatástartalmat és minőséget nyújtsunk a beszédtechnika iránt érdeklődőknek.
  • Ügyfeleink és partnereink megfelelő tájékoztatása az együttműködés folyamatairól.
  • Célunk, hogy hozzájáruljunk a magyar beszéd -hagyományok megőrzéséhez.

Szavahihetőségünk záloga

  • Hitelesnek maradni mindig, minden körülmények között az ügyfeleink előtt.
  • Olyan szolgáltatást nyújtani, amely kielégíti a piaci igényeket, ugyanakkor hosszú távon, maradandó, észlelhető eredményeket hoz, elsődlegesen szem előtt tartva ügyfeleink elvárásait.
  • Hitelesnek maradni mindig, minden körülmények között a szakma képviselői előtt.
  • A Seneca Alapítvány törekszik a már kivívott szakmai hírnevének megtartására. Fontos számunkra, hogy újabb elismeréseket szerezzünk a szakmai élet képviselőitől.
  • Titoktartási kötelezettség.
  • A Seneca Alapítvány ügyfeleinek kilétét bizalmasan kezeli, hacsak írásban másként nem rendelkezik.

 

A Seneca Alapítvány az alábbi követelményeket támasztja a tréningeket önállóan vezető munkatársai iránt:

  • szakirányú felsőfokú végzettség,
  • minimum 3 év szakmai tapasztalat a kommunikáció fejlesztés és beszédtechnika területén,
  • magas szintű, naprakész szakirodalmi tájékozottság,
  • jelenlét a szakmai körökben, továbbá folyamatos jelenlét a szakmai konferenciákon.

 

A sikeres munka előfeltétele a bizalom

  • Célunk, hogy kölcsönös bizalmi kapcsolatot építsünk ki és tartsunk fenn ügyfeleinkkel és partnereinkkel
  • Törekszünk a hosszú távú, kölcsönös bizalmon épülő kapcsolatok kialakítására, mert hisszük, hogy az egymásba vetett bizalom sikereink előfeltétele.

 

A vélemények meghallgatása = Az elvárások megértése

  • Kérdezni és kérdésekre válaszolni
  • Igyekszünk az előttünk álló feladatok elvégzéséhez szükséges kérdéseket feltenni, valamint a mindenkor felmerülő kérdésekre maradéktalanul választ adni.
  • Megbizonyosodni az ügyfelek elégedettségéről
  • A szolgáltatás előnyeinek meghatározására, és az esetleges hiányosságok kijavítása érdekében számítunk ügyfeleink együttműködési készségére. Ezt időnként egy önkitöltős kérdőív formájában szeretnénk elvégezni, melynek kitöltése maximum 10 percet vehet igénybe. Valamint ügyfeleinknek egy jelszóval védett, direkt erre a célra rendszeresített oldalon lehetőséget biztosítunk véleményük elmondására szolgáltatásainkkal kapcsolatban.

 

Tréning garancia

Korlátlan ismételhetőség garanciája
Valamennyi tréningünkre érvényes. Ha az órákon való folyamatos jelenlét és a feladatok otthoni napi 10 perc gyakorlását követően nem tapasztalt kellő fejlődést kommunikációs készségében, korlátozás nélkül, díjmentesen ismételheti a tréninget.